Magento

Programiści, którzy tworzą nasz zespół, pracowali nad stronami dla wielu światowych marek. Przekonali się wówczas, które cechy są najistotniejsze klientów typu e-commerce. Mamy doświadczenie z różnymi rozwiązaniami. Bazując na nim zdecydowaliśmy się postawić na Magento. Dlaczego?

Stabilność

Ponieważ Magento jest rozwiązaniem popularnym na całym świecie, wszystkie problemy są szybko znajdowane i poprawiane (33,8% udziału w rynku, co daje pierwsze miejsce wśród wszystkich rozwiązań)

Wydajność

Magento przechowuje większość wygenerowanych stron oraz danych, aby móc wyświetlić je bez zużywania zasobów (tzw. cache)

Łatwość dostosowania do potrzeb klienta

Istnieje wiele darmowych i płatnych rozszerzeń, łatwych w instalacji, utworzonych po to, by realizowały często pojawiające się potrzeby klientów. Gdy potrzebna jest nietypowa funkcjonalność – można bez trudu napisać kolejne rozszerzenie.

Łatwość obsługi panelu administracyjnego

Układ panelu administracyjnego jest pomyślany tak, aby był intuicyjny dla użytkownika. Pozwala wyświetlić raporty sprzedaży i zarządzać czy to użytkownikami, czy też zamówieniami lub produktami.

Automatyzacja procesów

Nie ma potrzeby, aby ręcznie dodawać produkty lub użytkowników. Magento zawiera wbudowane skrypty pozwalające na import i eksport danych – można także utworzyć własne. Skrypty te, mogą być uruchamiane z panelu admina oraz automatycznie o wybranych porach dnia, tygodnia lub miesiąca.

Zbudowane przy pomocy technologii o ugruntowanej pozycji (PHP)

PHP to technologia istniejąca na rynku już od 20 lat. Używana przez programistów na całym świecie zyskała sobie miano stabilnej i prostej w użyciu.

Niezawodność

Jako że Magento jest rozwiązaniem typu Open Source, a więc darmowym (w wersji podstawowej), programiści na całym świecie mają do niego nieograniczony dostęp. Co za tym idzie – jeśli znajdą cokolwiek, wymagającego poprawy, mogą zgłosić to bezpośrednio jego autorom.

Niski koszt eksploatacji

Do wyboru są dwie wersje – w pełni funkcjonalna wersja darmowa i płatna, zawierająca dodatkowe funkcjonalności. Zaś do funkcjonowania sklepu wystarczy wykupienie hostingu.

Integracja z systemami zewnętrznymi

Magento pozwala na komunikację pomiędzy nim, a zewnętrznymi systemami. Najczęściej spotykanym przykładem jest zarządzanie stanem magazynowym produktów, gdzie należy cyklicznie importować oraz eksportować dane do zewnętrznego systemu. Istnieją też darmowe rozszerzenia pozwalające na integrację z usługą MailChimp, bramkami płatności (np. PayPal, SagePay). To jednak tylko przykłady – Magento może zostać zintegrowane z każdym systemem zewnętrznym wedle potrzeb klienta.

Jesteśmy firmą realizującą szeroki zakres usług związanych z wdrażaniem oraz konserwacją stron internetowych. Tworzymy sklepy internetowe dla branży e-commerce – zarówno budujemy od podstaw, bazując na potrzebach klientów, jak i dostosowujemy istniejące rozwiązania. Nasi specjaliści potrafią zaprojektować i wykonać wysoce wyspecjalizowany system CMS, który sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.

Budowa strony od podstaw

  • wybór technologii optymalnej dla klienta
  • dostosowanie wybranej platformy według indywidualnych potrzeb

Migracja strony

  • audyt
  • aktualizacja części lub całości strony
  • dodanie nowych funkcjonalności i modyfikacja istniejących
  • zmiana wyglądu (design)

Audyty

Audyty mogą być częścią procesu migracji strony lub samodzielną usługą. Zazwyczaj obejmują:

  • przegląd kodu źródłowego: wykrycie kodu nieużywanego, zduplikowanego oraz nieoptymalnego; analiza błędów po stronie serwera
  • zbadanie wydajności strony i możliwości poprawy tego parametru
  • wykrycie luk w systemie zabezpieczeń